3.3.09

Kena Tagged Lagi - 11

Person who tagged me : Kak Jiha cun.

Rules :
No rules. Depends to yourself, whether you want to answer it or not.

Q1 - Apakah yang sedang anda lakukan?
Jawab taggie2 kak Jiha.

Q2 - Apa yang sedang bermain di fikiran anda?
Entah bila aku nak mandi?

Q3 - Siapa yang bercakap dengan anda?
Aku bermonolog bersendirian.

Q4 - Siapakah orang kedua dalam active anda?
Entah la, aku lupa sesangat. Dah lama tak check benda tu.

Q5 - Apakah yag sedang anda pakai?
Baju tido dengan seluar warna putih.

Q6 - Apakah yang anda lakukan sebaik sahaja bangun tido?
Kemas rumah.

Q7 - Siapakah lelaki yang selalu bersayang-sayang dengan anda?
Aku single. So, tarak sayang-sayang.

Q8 - Apakah coklat kegemaran anda?
Cadbury..hurm, banyak lagi cokelat yang aku suka. Senang cite, aku suka semua cokelat yg halal.

Q9 - Aktor paling hot yang anda tak gemari?
Banyak la, salah seorang daripadanya ialah Brad Pitt.

Q10 - Orang paling last anda bersama?
Adik aku.

Pilih 5 manusia yang hendak di tag :
1 - Shad.
2 - Husnat.
3 - Ajid.
4 - Faisal.
5 - Pia a.k.a Youeil.


1 comment:

dynac3064 said...

Q7 - Siapakah lelaki yang selalu bersayang-sayang dengan anda?

Pilih 5 manusia yang hendak di tag :
1 - Shad.
2 - Husnat.
3 - Ajid.
4 - Faisal.
5 - Pia a.k.a Youeil.

IM SURE, KELIME-LIME ORANG YANG DITAGGED NI AKAN JAWAB SOALAN Q7 TU,
"IM NOT A GAY"
~~~WAKAKAKA~~~

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View