17.12.08

Kingdom Hospital Opening

Salam. Aiseh, Its been a few days I haven't posted any entry, isn't it? Well, today, I would like to share with you guys about a video that would always catch my eyes. This video is the opening based from the Television Series; Kingdom Hospital. I used to watch that story when I'm in form 3 (I guess). But I did not manage to watch the complete series since I always forgot to watch it. Huhu..pelupe laa katekan.

The opening song had sang by IVY band. The title for this song is Worry about you. There are a few things that makes me love to watch this video over and over - it is very UNIQUE. As this story is about a ghost stories, so the concept that you can see from this video is also about the ghost world.

Aiseh, kalau nak tahu lebih lanjut, tengok aje video pelik lagi unique nie. Hehe.



Hope you guys will like it.

P/S : uNA, I am sorry coz aku mungkin agak perlukan masa lebih sikit utk banner ko.

1 comment:

unaOoOuna said...

ame syg xpe t8 ur tyme dear :DDD

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View