2.12.08

Code Geass Wallpaper

Salam. At last, I can upload my own edited wallpaper in my blogger. Haha, akhirnya sudah sekian lama (dalam masa 24 hours) tak online blog aku, akhirnya aku dapat jugak masukkan wallpaper aku dalam blog nie.

Entah kenapa semalam tiba-tiba aje internet aku tak ade connection. Pelik jugak aku dibuatnyer. Bila tanya bapak aku dah bayar bil internet ke belum, katenye belum. Jadi, aku fikir mati-mati, mungkin bapak aku tak bayar lagi.

Apabila tiba aje malam, lebih kurang dalam pukul 8.00 malam ini, tiba-tiba aje elok boleh masuk internet. Aik? Ini keajaiban sungguh! Elok pulak malam nie boleh masuk internet, kalau tidak, memang kesunyian tanpa mr. Internet la. Hahaha XDDD

Ap-ape pun, nie la wallpaper Code Geass yang aku dah buat. Aku cakap terus terang yerk, memang simple aje wallaper yang aku buat nie. Maaf laa kalau tak bape menarik. Aku buat sekadar yang aku mampu aje. Hahaha XD

If you guys wanna view in a full image, please just click the banner below.


SIZE AVAILABLE: 1024 x 800 [Coming soon : 1280 x 1024]


P/S : Sorry for the wallpaper Size. I will come back with the suitable size next time.


4 comments:

unaOoOuna said...

code gease ? ape tu me?
adeh aku kn buta sket weh sal neh
ahaha
gle ko rajen sguh
uhuu aku nk ngadap kom kan
kne bgn subuh2 sengkak mata weh
mcm org nk g mnoreh tu
ko tao kn sbb ape
abg aku konker kom manjang jd tym dye tdo aku br dpt rasa bmnje ngn kom weh
sobsobsob

aku nk msk bsamamu buleh x?

nadeshiko said...

Hahahaha XDDD
code geass tuu cerite anime jepun syg..
crite pasal peperangan org jepun dengan orang British..
aku rajin..? Rajin buang mase ade laa..hahaha XDDD
Hahaha, gler betul abg ko..
mcm lebih kurang aku aje..hahaha XDD
eh, abg ko tak kuar gi mane2 ke una sampai pagi ke malam tengok komputer??
abg aku len giler, ko thu!
die kalo boleh asyik nak kuar aje..tak boleh duduk diam langsung..
hahaha, manje jugak ko dengan komputer ko tuu erk syg??
nie yang aku jeles nie..mwahaha xDDD
hahaha, ko nak masuk bersamamu..?
kompem ke org tuu terima?
sebab setahu aku diorg ambik org yang ade masalah kewangan..
kalo ko nak masuk jgk, pakai bju buruk2 and buat muke kesian 1 sen..insyaAllah, ko boleh masuk lps tuu..hehehehe

Shera said...

woohh
lawo uh wp sis bwat
kalo sis ske share edited images
pe kate sis wat livejournal?
kite da bwat 1
try la when u got tyme kayh!;P

nadeshiko said...

hahaha xDD
OK2, akk will try to make them if I've got some time! xDD

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View