30.12.08

Salam Maal Hijrah

Assalamualaikum. Haha, hari nie aku meng-upload-kan dua entry sekali gus. Aku rase terlalu bosan asampai tak tahu nak buat ape. Laptop bapak aku, aku dah mengjahanamkan dah. Adeh, aku nie betul-betul ganas sebab dah 2 laptop hancur kat tangan aku. Hahaha, adehh, entah hape-hape.

So, sekarang nie aku sedang menggunakan laptop akak aku. Haha, hari tuu aku jahanamkan laptop die, sekarang nie giliran laptop bapak aku plak. Haha, aku nie memang dasar tak reti jaga komputer/laptop laa. Adeh, ape-ape aje laa.

Anyway guys, entry aku kali nie nak mengucapkan salam Maal Hijrah buat semua umat islam di seluruh dunia. Haha, okay la, sampai sini sajalah. Wassalam. =)

No comments:

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View