29.10.08

Ape kebendanye nieh??

SALAM. Ape kebenda...? Ape kebenda apenyer nie?? Eh, Lia, ko bengong tahap keramat ke?? Hahaha, memang begong tahap keramat pon! Aku telah melakukan aksi spontan tahap orang gila. Anda nak tahu apa? Senang cerite, aku tak sentuh buku walaupun pekse lagi 2 minggu woi!

Dah tahu?? Sebab tuu la dari tadi aku asyik dok mengutuk diri aku. Pergi belajor, pergi orang kata! Malang sungguh sebab kepala otak aku nie terasa mengantuk tak tentu pasal setiap kali nak pergi study. What the heck?? Aku yang malas, or otak aku yang tak berapa betul sangat sebenarnya? Anda nilai laa sendiri sebab lain orang, lain otak; lain otak lain pendapat!

Aku nie banyak blog, tapi tak tahu kejadah nak tulis pasal ape. Aku nie bukan kaki adventurous atau dalam kate erti lain orang yang banyak menjelajah. Yer la, kalo orang yang suke menjelajah nie banyak cerite yang die nak sampaikan kat orang. Lain la macam aku nie, tahu duduk rumah, makan dan buat taik mata! Eh, Cik lia bukan nak mengata diri sendiri, tapi tuu laa hakikat gaban ultraman Dyna (Ayat mister D. Nak tahu sapa? Langkah mayat aku dulu! haha)

Aktiviti Budak Cerdik buat Hari ini :
  • menyamakan orang TNB dengan orang Telekom. What the heck..???
  • Menagis tak tentu pasal dengan member dalam tepon. Cuak laa mamber aku tuu time aku sedih! lawak sungguh! kehkeh
  • main komputer berterusan tanpe membuka buku addmath! WoW! Kalo mak aku tahu nie memang selipar jepun masuk mulut nieh..huhu
  • Makan nasik lemak dengan penuh kenikmatan! Yummuy tahap gaban laa weh...SEDAP!
  • Terasa nak peluk bantal puas-puas! Eh, ko nie kenapa Lia? Buang tebiat or terliat??
  • Lima orang mengatakan aku seorang yang lawak. Lawak??? Bior betul?? Entah ape yang lawak pun aku tak tahu..
  • main tekan-tekan butang telephone macam orang tak pernah pengang telepon.
  • golek-golek atas katil sambil menahan kesakitan di dalam perut..perut aku sakit! waaahh!!~
  • Mendengar lagu dari take that yang bertajuk - rule the world dari pagi tadi sampai laa sekarang. Kemaruk punya pasal laa nie. Bahaya sungguh!
Ok laa, cukup la aku meraban hari nie. AcTually, hari nie ada berita sedih. Nenek sedara aku dah kembali ke rahmatullah dalam pagi tadi. Mari kita sama-sama doakan surah al-fatihah kepadanya agar Allah merahmati rohnya. Amin~

No comments:

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View