27.10.08

SPM Dah nk dekat!

SPM Dah nk dekat, aku pula masih terkapai-kapai dalam beberapa buah subjek. Lia, ape yang engkau buat nie? Mengapa engkau masih menghadap komputer nie? Adakah engkau tidak sayang akan masa depanmu? Daripada engkau macam orang tak betul main kompuer, kan elok kalau engkau pergi study?

Haihh..SPM dah nak dekat. Aku pula masih disini melayan perasaan. Kenapa laa aku nie sungguh malas nak belajar? Aku bukan malas belajar, aku suke belajar. Cuma, aku main komputer lebih sikit dari belajar. Kenapa? Aku pun tidak tahu mengapa.

mak aku selalu marah aku dan suruh aku pergi belajar..

ayah aku selalu risaukan keadaan aku..

adik aku pula selalu nasihatkan aku. Dia pun lagi bagus dari aku..

Kalau dah gitu, insaf-insaf laa. Mereka semua sayangkan engkau, sebab mereka buat itu semua. mengapa engkau seolah-olah tidak menghargai? Aku cuba sedaya upaya aku untuk berubah, aku cuba untuk belajar. Ya, memang aku belajar, cuma sedikit saja. Aku akan cuba lagi untuk jadi lebih rajin...

Sekarang ni aku dalam proses nak belajar chemistry, biology, physics dan Additional mathematics. Tuu laa subjek yang paling aku nak mati. Sejarah jugak tidak boleh dilupakan, aku mesti kne fokus tahap gaban pada subjek sejarah kerana aku hampir gagal subjek tu. Alhamdulillah, aku tak gagal. Nasibb baik laa. Apa-apa pun, hidup mesti diteruskan, dan bersemangat. CHAYOK!

No comments:

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View