10.11.08

Friend : Special Thanks

SPECIAL THANKS - Husna Tajuddin
You're such nice person - Husna. You always be there for me. Walaupun kite dah lama tak jumpe, tapi hati kita sentiasa dekat, kan? Aku rase beruntung dan bersyukur pada Allah S.W.T sebab dikurniakan kawan macam ko; penyayang, understanding, cute dan jujur. Thanks sebab sudi tolong aku time susah - soalan target, dengar masalah aku and etc. Love you so much! Anyway, mari kite sama-sama berperang untuk masa depan kita. CHAYOK!

Haha, cute! Love you so much! =)

SPECIAL THANKS - Rafehuddin
Haha, sungguh tak disangka ade orang tolong buatkan banner untuk aku. Boleh tahan jugak artwork die although for the first time. Thanks bebanyak yer sebab sudi editkan. Aku nie pulak pikir bukan-bukan; takut pulak member aku nie conteng misai ke ape ke..hahaha. Thanks for being such a good friend - doa2, nasihat dan tunjuk ajar. Thank you so much. =)

Edited - by dear friend of mine, Rafehuddin

2 comments:

unaOoOuna said...

aiyohhh ameeeee !!! hahaha
terharu nehhhh !! heee ko pn syg salu ada ngn aku :) tiem kaseh utk sgalanya . hihi terharu sgt ni
hinss hinss hinss kmbg idong i ;pp

nadeshiko said...

hahaha xDD
Aku syg ko una..aku syg~
*bg una kembang idong lagi..haha xD

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View