10.2.09

Aku dah Bertunang..? xDD

Assalamualaikum. Hahaha, hari nie aku nak citekan kenakalan aku menipu seorang budakyang sangat comel! Hahaha, adeh, jahat nyer aku. Boleh tipu orang pulak. Wakaka.
Korang nk tahu tak aku tipu ape..? Kejap erk..

Okep, gambo diatas menunjukkan status aku dalam autobiography kat dalam myspace. Aku dah menulis status aku sebagai "tunang orang". Wahaha, aku tengah gila time tulis mende tuu, sebab tuu la aku melalut sampai ke situ. Haha.

Pada mulanya, aku ingatkan orang tak paham and tak pasan. Yer la, sape la plak rajin nak baca kan memandangkan most malaysian memang pemalas nak membaca. Tapi tak sangke adik comel nie boleh rajin baca sampai buat aku tergelak terguling-guling! xDD

Nak tahu nape..? Korang bace laa perbualan kitorang kat YM. Hahaha xDD.

**************************************************************************

nurul anis: bia betik..?
nurul anis: dah btunang?
nurul anis: x cayalahhh..
nadeshiko: wahahahaha
nadeshiko: betul laa
nadeshiko: nape..?
nadeshiko: tak caye ke..??
nurul anis: r u sureeeeeee
nurul anis: haha
nurul anis: akak cuba buktikan
nurul anis: x
nurul anis: hehehe
nadeshiko: hahahaha
nadeshiko: nk buktikan mcm mne..?
nurul anis: aa~~
nurul anis: yelah,akak x nah bgtau pon akak kapel ngan sesape dlu..
nurul anis: tetibe dah btunang lak..
nurul anis: pelik2
nurul anis: nie kene kawen pakse ker haper??
nurul anis: hahaha
nadeshiko: hahahahahaha
nadeshiko: pilihan mak and abh akk
nadeshiko: nk buat mcm mnr
nadeshiko: hahaha
nadeshiko: akk tak nak kapel laa
nadeshiko: bkal tunang akk tuu pun akk tak kenal sape
nadeshiko: haahaha
nurul anis: hah???
nadeshiko: pulak dah
nurul anis: np akak btunang ngan dier klu x kenal..
nurul anis: x paham anis
nadeshiko: hahahaha
nadeshiko: sebab akak percaya jodoh di tangan Allah
nadeshiko: mase bertunang nie la akk kenal2 dgn die
nadeshiko: akk tak suke kapel2
nurul anis: oo...
nurul anis: tp akak en baru habih skola..
nurul anis: ermm,camane akak boleh tertunang ngan bakal tunang akak 2??
nurul anis: (berminat nih nak taw)
nurul anis: hehehe
nadeshiko: hahaahaha
nadeshiko: mcm mne erkk
nadeshiko: die tuu ank kpd kwn abh akk
nadeshiko: adehhh
nadeshiko: akk pun tk sangke jugak
nadeshiko: adeh
nadeshiko: segan2
nurul anis: haha
nurul anis: giler ar kak..
nadeshiko: nape..??
nurul anis: romantik uk perkenalan akak ngan abg tuh
nurul anis: aa..
nadeshiko: hahahaha

**************************************************************************

Wahahahahahahahaha xDDD
wEHH! Siot! adeh, lawak gila mahh! aku punya laa terer dok bikin cite merepek! Adehh! Budak nie pulak dok percaya bulat-bulat! Alahai~ Comel nyerr~ hahahaha xDD Adeh, yang tak tahan, aku baru budak 18 tahun, sape la pulak yang nak tunang dengan aku..?

Bukan la ape, cuma kalo difikirkan secara logik, lelaki hanya akan bertunang dengan orang yang diorang dah kenal betul-betul. Dengan aku nie, mamat mane plak yang dah kenal aku sesangat - especially aku nie skolah pompuan dan kurang kawan lelaki dan tak adelah rapat sangat dengan kaum adam.

Okep, oleh sebab aku tak suke menipu orang, jadi aku buat la pengakuan kat budak comel tu. Huhu, kesian plak aku tengok. Haha.

**************************************************************************

nadeshiko: hahahahaha
nadeshiko: jap2
nadeshiko: sabo dulu
nadeshiko: anis nk tahu something tak..??
nurul anis: ape dier?
nadeshiko: hahahahaha
nadeshiko: anis kena tipuuuuuuuuuuuuuuuu~
nadeshiko: HAHAHAHAHAHAHA
nurul anis: alaaaa
nurul anis: akak nie..
nurul anis: betul2 laaa
nurul anis: ne yg rase nak belasah nii
nurul anis: dah2 yg akak tulis kat page tuh aper??
nurul anis: eii
nurul anis: panass jee
nadeshiko: hahahahahahahaha
nadeshiko: saje aje tulis mende tuu
nadeshiko: hahahaha
nadeshiko: akk tgh giler
nadeshiko: so
nadeshiko: buat la kje gila
nadeshiko: sape la nk tunang dgn akk
nurul anis: pandai yea akak tipu anis


**************************************************************************

So, tu la cite jahat aku yang aku dah buat. Haha, aku nie tak suke menipu but sometimes menipu nie best gak sebagai gurauan. Hahaha. Sorry la bagi sesiapa yang dah terkena dengan aku. Aku kalo menipu memang dasyat sebab kompem semua orang percaya. Sebab tuu aku tak suke menipu. Tak baik la tipu-tipu nie. Kejujuran tuu lebih baik daripada menipu. Tapi kalo terlebih jujur pun boleh bahana jugak. Huhu, paham-paham aje laa.

oKey la, dah lewat malam nie. Aku nak tido dulu. Haha, wassalam.

5 comments:

:::cebisanhatiku::: said...

makcik oi..bapak jahat gile...serius jahat tahap gaban punya nih...jahat nak mampos...
kesian budak tu...
sengal gile...
hahaha...awk mengingatkan akk dengan bykla perangai gila+nakal+jahat+hantu akk dulu..haha...insaf2la wahai manusia oiii...

isya_seacliff said...

haha.. mate an memandang..
tu percaye..

hehe

slm ziarah..
exchange link

nadeshiko said...

Cebisan Hatiku / Kak Nickey
Hahahaha~ xDD
gurau-gurau aje~
yer la, time tuu kebosanan..
jadi, pekenakan org..
nk menghiburkan hati..
hahaha..
ntah mcm mne laa perangai hantu akak yg dulu tuu erkk.?
ahaha

nadeshiko said...

Isya_Seacliff
Hahaha, mate memandang..? oik..?
haha xDD

Exchange links? Jom! Boleh aje~ xDD

adAmBaek said...

salam...ko jahat ko....hehehe...
sggup ang mempermainkan budak comei tu..heehhe...klu jd btul2 pon ape salahnyeeee...=)bye..

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View