16.2.09

S o r r y .

Sorry. Gomenne. Mintak Maaf. Tiga Bahasa aku gunakan untuk memohon maaf pada kawan aku - Ali Imran bn. Idris. Sorry la erk. Aku busy. Kerja Bapak aku pun aku tak siapkan lagi.

Conversation yang buat aku rasa sebersalah.

Celkee says:
Ameelia-chan!

Celkee says:
SUPER BEAR ATTACK!

Celkee writes:
(celkee lukis sendiri kat IM)

Celkee says:
Away balik plak dia.

ameelia says:
awwww~

ameelia says:
cute!!!~

ameelia says:
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Celkee says:
^_^

Celkee says:
Aku lukis cam bangan pon hang kata cute?

ameelia says:
THANK YOU~ xDDD

ameelia says:
erk..?

ameelia says:
Comel laa

Celkee says:
Hahaha.

Celkee says:
tengkiu2

ameelia says:
you're welcome

ameelia says:
^_^

Celkee says:
Lia-chan, busy ke tak hari ni?

ameelia says:
busy

ameelia says:
nape..?

Celkee says:
uuuuu....

Celkee says:
=(

Celkee says:
Takpe, saje tanye.

Celkee says:
Bebila tak busy chat la ngan aku, ye?

ameelia says:
hahaha

ameelia says:
yer..

Aku jugak nak mintak maaf pada Muhammad Husaini sebab akak tak dapat nak online unutk 2-3 hari nie sebab busy. Sorry sesangat laa. Nanti kalau kerja akak dah siap, kita sembang laa.


No comments:

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View