12.2.09

Masak Nasi.

Semalam aku meng-online-kan diri aku macam orang gila aje - yer la, sembang dengan berkeadaan yang tiada mood, melainkan mood yang rase sebersalah yang terlampau sangat. Bagi sesiapa yang dah tahu, bagus la. Yang tak tahu, tak payah nak ambil tahu. Oleh sebab aku gila tak ada mood nak bersembang, member aku pun bukak la cite pasal perut lapar in which in the same time jugaklah perut aku pun meragam kelaparan..

Yang aku peliknye, die laparkan tapi nak minum jus. What..? Owh man, this guy betul-betul la buat aku rase nak "gigit" die aje time tu. Tapi nasib baik la die buat muka kucing dengan aku. Ceit! pandai betul die nak mengampu aku..wahaha. tak adalah, die tahu aku suka kucing, sebab tu la dia taruk muka kucing tuu.

Member aku nie lapo, tapi nak melantak bende lain. Jadi aku pun "promote" la nasi kat die. Yer la, kalau makan nasi, kan lebih kenyang. Tapi masalah mamat nie tak reti masak nasi la pulak. So malam tuu kira jadi pempelajaran macam mana nak masak nasi. Aku tak naik hairan pun kalo laki tak reti masak nasi sebab kaum adam kat umah aku pun bukan tahu masak nasi pun.

So, this is how our conversation look like :

nadeshiko_91: jari yang sebelah kiri selepas jari hntuu tuu - setengah jari tuu laa
Ciennico: @_2
Ciennico: @_@
nadeshiko_91: tak paham ke..??
Ciennico: Jari manis.
Ciennico: Setengah jari manis
Ciennico: ni baab nasik ke baab airnye?
nadeshiko_91: jari manis yg hujung kan..??
nadeshiko_91: bab air
Ciennico: tak, tu jari kelingking
nadeshiko_91: bab nasi 3
Ciennico: Jari manis selepas jari hantu
Ciennico: omputeh panggil Ring finger
nadeshiko_91: jari tuu kuantiti air yg ko perlu taruk byk mana
Ciennico: oooo
nadeshiko_91: okey2
nadeshiko_91: jari manis
nadeshiko_91: sukat guna jari manis
nadeshiko_91: ko paham tak..?
Ciennico: hahahhaha
nadeshiko_91: 3 pot means 3 cawan nasi
Ciennico: *jadi gila tros*
Ciennico: oooo
nadeshiko_91: cawan kecik
nadeshiko_91: bukan cawan besar tau.
nadeshiko_91: Relaks.
nadeshiko_91: Macam nie, nasi 3 cawan kecil, sukatan air die pulak
nadeshiko_91: setengah jari manis.
Ciennico: oooo
Ciennico: malas la nak masak nasi..
Ciennico: aku nak minum air jus..


Eihh..sabo aje laa.. aku ambik separuh daripada conversation masak nasi tuu.

itu aje laa mende yang kitorang cakap semalam. Bende tuu pun boleh jadi cite dalam YM. Hari tuu member aku, abg Mawi, lagi dasat - buat conference berdebat macam mana nak masak Maggie. Huhu, satu kes betu la.

Dah la, tamat sampai sini dan wassalam.00

2 comments:

Ikaa said...

mahahaha
amyy
cam comeiyyy je borak2 tuhh
ngeee~
bork sal makang makang mmg bes pon
kikiki~
lapo pulak eden
;DDD

nadeshiko said...

hahahaha xDDD
comel..? wahahaha xDDD
adeh! tahu tak ape! best3!
makan tuu, makan nie..
hahaha, aku suke kalo org ckp psl cheese cake~
sedaaappppppp~
aku kempunan~~~ xDD

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View