12.2.09

Kena Tagged Lagi - 08

I have been tagged again by my dear friend - miss Zulaika. Huhu, thanks for tagging me. Aku rase aku buat tag nie kejap aje kot. Haha.

Person who had tagged me : Zulaika Binti Ibrahim.

Yoshh! Jom kite taram!

Honestly,are u in love right now..?!
Nope.


Honestly,what's going on in your mind right now..?!
I have been thinking lots of things and that's secret.


Honestly,what are u doing right now..?!
Listening to music.


Honestly,what u did today..?!
Doing house chores.


Honestly,do u think u are attractive..?!
I don't think so.


Honestly,have u done something bad today..?!
Yes.


Honestly,do u watch disney channel..?!
hurm, sometimes kalau ade cite best la.


Honestly,are u jealous on someone now..?!
Aku jelous dengan ramai orang. Jadi, ade masalah?


Honestly,what makes u happy all the time..?!
when seeing people smiled with joy.


Honestly,what do u want to see at this very moment..?!
I want to see my future - Only if Allah will me to see them.


Honestly,do u have a deep dark secret..?!
Yes and lots of them.


Honestly,do u hate someone right now..?!
I'm not sure about it.


Honestly,what do u wanna hug right now..?!
My best Friend - Una.


Honestly,do your wrist hurt..?!
nope coz I don't attempted to kill my self.


Honestly,are u in denial..?!
Nope


Honestly,is it easier to talk in Myspace than in person..?!
Depends. If a girl that you're talking about, macam makan kacang la.
Kalau laki, sayonara dan selamat jalan romeo aje la. (malu la)


Honestly,does anyone like u..?!
My family and My dear best Friends.


Honestly,is it going anywhere with them..?!
Hurm, depends. Kalau ade jodoh, aku nak kuar jalan-jalan dengan Una.


Honestly,do u answer this question correctly..?!
Maybe, coz there are certain questions that makes me blurred with em.


Aku tuju tag nie kat Ajid!

WAHAHAHAA!

*evil laugh*

2 comments:

N-G said...

Amyliaa.. mmg kejam. haha. Nape ar slalo mghilang? err..tag ni akan disiapkan hanya selepas aje aku balik dri latihan askar wataniah. hahaha. Jaga kau ameliaa..grrr~~

nadeshiko said...

ajid
Hahaha! biaser la tu..
aku dah lame tak kenakan ko..
kali nie la chance aku..
hahahaha xDD
jgn marah, nanti cepat tua..
hahaha xDD

erk..? aku selalu menghilang..?
elok aje aku ym dgn org..haha

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View