12.2.09

Hebat ke tak Hebat, Semuanya Same Je!

Facebook, Myspace, tagged, Friendster, Multiply, and etc.

Adoi la, aku tengok sekarang nie ramai orang buat account di website seperti tertera di atas. Ade jugak yang mengangung-agungkan certain daripada website di atas tuu. Aku bukan la ape, aku dah jadi pun member kepada semua account tersebut. Member pun ramai, selalu jugak la bersembang and online , tapi entah la, aku masih beranggapan semua itu biasa sahaja.

Ade jugak statistik yang menunjukkan facebook lebih best daripada myspace dan friendster. Sebagai bukti statistik tersebut, setelah beberapa seketika aku menjinakkan diri aku di website facebook, aku mula sedar myspace dan friendster sudah mula menambahkan benda baru - applications, dimana ianya sama juga seperti Facebook.

Hurm, tapi la kan, bagi pendapat aku la, semua benda tuu tak adelah menarik mana. Facebook ke, myspace ke, friendster ke, tagged ke - SEMUANYA SAMA! Aku sampai sekarang tak jumpa anything that can entain me. Kalo entertained pon, cuma sementara, bukanlah selama-lamanya. Bukan itu sahaja, makin lama aku jadi member semua site tu, aku makin rase bosan!

Entah la, tepuk dada, tanya selera. Bukan itu saja, rambut sama hitam, hati laian-lain. Bukan semua citarasa ataupun cara berfikir itu sama dari certain individu kepada individu lain. Lain orang, lain cara dia berfikir. But, for my opinion la kan, biase aje semua menda tu.

No comments:

JOMPS Photobucket Di Sebalik 'sitinurhudahusna'...
x-poshop.blogspot.com
AHMADSUFI6177's BLOG
Photobucket
!僕はまだ何も知らない.
Salam persinggahan and Welcome dear Guest!
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Dengan nada skema, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak bagi insan-insan yang sudi melawat, memijak, menerajang blog aku aku yang tak seberapa nie. Aku juga mahu berterima kasih kepada pendatang haram (silent reader), pembaca sah (yang siap komen), dan juga kepada yang sudi menjadi follower aku. Sebagai tanda aku menghargai kepayahan korang, akan aku menjadi follower korang jugak. Hahaha, thank you very much. Anyway, Blog aku nie hanyalah blog biaser, tak adelah cerite yang menakjubkan yang aku tulis. Aku tekankan disini; cerita biase daripada budak biase. Itu aje laa, harap maklum. !View